2011-03-11

Okej...


6 kommentarer:

  1. hahaha snillen spekulerar. Blir han partiledare har vi alltså Fred Flinta, porrskådisen och Gadaffi i toppen. Grattis!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det var ett bra svar! ;)

    SvaraRadera
  3. marx, lenin, stalin, saddam, castro...vänsterledare med ansiktshår är ett dåligt tecken.

    (ps, du kan väl gratulera Schlingman för att han fick igång höger-vädermaskinen i Japan och sabbades sossarnas news-cycle) :-)

    SvaraRadera
  4. Till Oskar: Schyyyyyy, inte prata högervädermaskinen offentligt har vi ju sagt. Hemligt, hemligt... ;-)

    SvaraRadera
  5. Anders: För några veckor sedan torsdagstalade du på Heimdal om Moderaternas historia. Har du kvar dina föreläsningsanteckningar? Jag är lite intresserad av den där listan "Nej till A-kassa" "Ja till apartheid", som - om jag har förstått saken rätt - var central i ditt föredrag. Går det att få tag på din genomgång av punkterna på något sätt? Jag har själv bara koll på några stycken av punkterna.

    SvaraRadera
  6. Till Magnus: Det var MUF i Uppsala, inte Heimdal. Och nej, jag har tyvärr inga föreläsningsanteckningar. jag bara tog listan och gick igenom den muntligt. Om jag inte minns fel postade dock Dick Erixon en "motlista" på sin blogg för något år sedan, där alla lögner punkterades. Kanske kan du hitta den via Google...

    SvaraRadera